با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود 32301206-011

معرفی کمپانی داهوا

معرفی کمپانی داهوا

1397/10/09

شرکت داهوا یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی/نظارتی است. اولین دستگاه DVR دنیا در سال 2002 در چین توسط این کمپانی ساخته شد. امروز این شرکت بیش از 16 هزار پرسنل دارد و فروش سال گذشته این شرکت نزدیک به 3 میلیارد دلار بوده است!


شرکت داهوا یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده روش­های هوشمند در زمینه سیستم­های نظارتی در سراسر دنیا می­باشد. این شرکت، براساس فناوری­های نوین به ارائه راه حل­های امنیتی در امور شهری و مدیریت شرکت­ها می­پردازد و متعهد به ارائه بهترین روش­ها برای رضایت مشتریان می­باشد. محصولات و خدمات شرکت داهوا، با بیش از 16000 پرسنل، در 180 نقطه جهان مورد استفاده قرار می­گیرد.

داهوا در سال 2002 اولین کمپانی تولید کننده دستگاه ضبط کننده آنالوگ 8 کانال در چین بوده است و از آن زمان تاکنون به سرمایه­گذاری در زمینه تحقیق و توسعه و استفاده از فناوری­های نوین پرداخته، همچنین از سال 2014 تاکنون حدود 10 درصد از درآمد حاصل از فروش این شرکت صرف تحقیق و توسعه شده است.

 

شرکت داهوا دارای 4 واحد تحقیقاتی شامل واحد فناوری­های پیشرفته، واحد سخت افزار، واحد داده­های بزرگ، واحدVideo Cloud  و یک گروه تحقیقاتی می­باشد که بر روی مفاهیم IOT، AI، Cloud، امنیت و ... در سطح بالا کار می­کنند و تا کنون بیش از 1700 اختراع به ثبت رسانده است.

طبق گزارش IHS، داهوا از سال 2014 در رده دوم فروش تجهیزات نظارتی در دنیا قرار دارد. همچنین طبق آمار a&s security در سال 2018 نیز داهوا موفق به کسب جایگاه دوم در میان 50 برند برتر دنیا در زمینه سیستم‌های نظارتی شده است.

 

از سیستم­های نظارتی داهوا می­توان در بخش­های صنعتی، حمل­ونقل، ورزشی، فروشگاه­ها و... استفاده کرد. شرکت داهوا تاکنون سیستم­های نظارتی پروژه­های بزرگی مانند المپیک 2016، اجلاسG20  هانگژو، مراکز خرید عمان، شبکه خطوط هوایی کشور پرو،APEC  در چین و بسیاری دیگر را تامین کرده است.

Scroll to Top