با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود 32301206-011

معرفی سری فالکون Hikvision

معرفی سری فالکون Hikvision

1396/01/26

کمپانی هایک ویژن موفق به ارائه سری فالکون هواپیماهای بدون سرنشین، جهت نظارت هوایی شده است.

کمپانی هایک ویژن موفق به ارائه سری فالکون هواپیماهای بدون سرنشین، جهت نظارت هوایی شده است. در این پهباد علیرغم وزن کم، از فیبر تمام کربن جهت اطمینان از قدرت این پهپاد بکار گرفته شده است. با توجه به طراحی ماژولار، پهپاد قادر به پرواز بوده و می تواند به سرعت راه اندازی و جمع آوری گردد، بنابراین حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر است.
شایان ذکر است که حداکثر سرعت پرواز آن 80 کیلومتر در ساعت، شعاع مورد بررسی 10 کیلومتر و زمان پرواز مداوم آن به 33دقیقه می رسد.
این پهپاد مجهز به دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال 30X، لنز 2 مگاپیکسل و توانایی ضبط فیلم 25 فریم در ثانیه، می باشد. این دوربین توانایی چرخش به طور خودکار در جهت افقی و عمودی (PanوTilt) را داشته و تصاویر پایداری را ثبت می نماید.
با استفاده از نرم افزار پایه، مسیر آن از روی نقشه GIS قابل ردیابی است. لازم به ذکر است که این محصول از امواج بی سیم برای انتقال ویدئو استفاده می کند، که دارای مزایایی همچون عدم تداخل امواج، انکسار قوی، انتقال در فواصل طولانی و غیره است. همچنین تکنولوژی به کار رفته در آن می تواند تصاویر FullHD را در زمان واقعی بین پهپاد و ایستگاه مرکزی منتقل نماید.

Scroll to Top