با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود 32301206-011

دوربین های پوشیدنی، راهکاری جدید برای افزایش امنیت در جامعه

دوربین های پوشیدنی، راهکاری جدید برای افزایش امنیت در جامعه

1397/11/29

استفاده از دوربین های مداربسته در حال گسترش است. در استفاده دیگری از سیستم نظارتی، این دوربینها به لباس افراد متصل می‌شوند. این نوع استفاده از دوربین ها معمولا در نیروی پلیس کاربرد دارد.

یکی از جدیدترین تجهیزاتی که امروزه پلیس دنیا از آن استفاده می نماید، دوربین های پوشیدنی است. این دوربین ها سبک و قابل حمل به لباس متصل می شوند. این دوربین ها بسادگی و با فشردن یک کلید شروع به ضبط می نمایند و امکان ثبت شواهد را ممکن می‌سازند.

برخی از انواع دوربین ها پوشیدنی، امکان اتصال به شبکه و اینترنت را دارند. لذا تصاویر دریافت شده میتواند بصورت آنلان یا آفلان در شبکه‌های محلی یا اینترنت منتشر و یا پردازش شوند. از این دوربین ها علاوه بر پلیس، میتواند توسط نگهبانان، فروشندگان و صندوقداران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های پیشرفته در دوربین های پوشیدنی

تشخیص شلیک: با استفاده از این قابلیت هنگامی که دوربین صدای شلیک گلوله را تشخصی دهد، بصورت خودکار ضبط را آغاز می‌نماید.

تشخیص حالت دفاعی: همگامی که افسر پلیس، در درگیری به حالت خوابیده روی زمین قرار می‌گیرد، دوربین با تشخیص این وضعیت به صورت خودکار ضبط را آغاز نموده و همچنین از طریق ارسال پیام به پلیس‌های مجاور، اعلام خطر می نماید.

اتصال به خودرو پلیس: از دیگر ویژگی های دوربین های پوشیدنی پیشرفته، متصل شدن دوربین به کنترلر خودروی پلیس است. در این صورت، با روشن شدن آژیر و چراغ گردان خودروی پلیس، ضبط به صورت خودکار آغاز خواهد شد!

تشخیص دویدن: در هنگامی که افسر پلیس آغاز به دویدن می نماید، دوربین اعلام خطر نموده و دوربین آغاز به ضبط می نماید.

نمونه از دوربین های پوشیدنی

شرکت هایکویژن (HIKVISION) بزرگترین تولید کننده سیستم های نظارتی دنیا، محصولاتی در خصوص دوربین های پوشیدنی و قابل حمل ارائه می نماید. برای ورود به صفحه محصولات هایکویژن بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

داهوا تکنولوژی (Dahua) نیز از جمله شرکت های تولید کننده دوربین های پوشیدنی میباشد. برای مشاهده محصولات این برند خوشنام در این خصوص، بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

پاناسونیک (Panasonic) یکی از پیشگامان صنعت سیستم های نظارتی محصولات دوربین های پوشیدنی را تولید و به بازار عرضه می نماید. برای مشاهد محصولات پاناسونیک بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

ریویل ((Reveal یکی دیگر از تولید کنندگان دوربین های پوشدنی میباشد. این شرکت نیز محصول کارایی در این خصوص تولید می نماید. برای مشاهده جزئیات محصول، بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

شرکت پرو-ویژن (Pro-Vision) محصولی با نام BODYCAM تولید می نماید. برای مشاهده مشخصات این محصول بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

Scroll to Top