با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود 32301206-011

ارائه PWR-Line AP محصولی جدید و کارا از میکروتیک

ارائه PWR-Line AP محصولی جدید و کارا از میکروتیک

1397/09/29

کمپانی میکروتیک محصولی به نام PWR-Line AP به بازار ارائه کرده است. این محصول ترکیبی از Power Line و Access Point است که با قیمت بسیار مناسب 42$ در بازار به فروش خواهد رسید.

کمپانی میکروتیک محصولی به نام PWR-Line AP به بازار ارائه کرده است. این محصول ترکیبی از Power Line و Access Point است که با قیمت بسیار مناسب 42$ در بازار به فروش خواهد رسید.

شکل1

 

وجود Power Line در این محصول باعث میشود، سیگنال به جای عبور از روی کابل شبکه، از روی کابل برق عبور نماید و دیگر نیازی به سیم کشی (سیم شبکه) بین اتاق ها نباشد. همچنین وجود Access Point در این محصول باعث میشود سیگنال دریافتی از کابل برق بر روی هوا و به صورت وایرلس به دستگاه ها منتقل شود. در شرایطی که قیمت هر یک از دستگاه های Power Line و Access Point بصورت جداگانه .حدود 30$ است، انتظار می روند این محصول با قیمت 42$ بتواند فروش خوبی در بازار داشته باشد.

شکل2

 

دستگاه PWR-Line AP به یک پردازنده 650MHz بهمراه 64MB حافظه رم و همچنین یک حافظه Flash 16MB مجهز شده است. معماری این دستگاه MIPSBE است. ابعاد این دستگاه تقریبا 5 در 7 در 3 سانتی متر مکعب است. توان مصرفی این دستگاه کمتر از 7 وات و قدرت رادیوی آن 150 میلی وات میباشد.

Scroll to Top