با افتخار پاسخگوی شما خواهیم بود 32301206-011
دوربین پانورامای هایکویژن PanoVu

دوربین پانورامای هایکویژن PanoVu

1398/04/20

شرکت هایکویژن دوربین های پانورامای خود را با نام PanoVu  به بازار ارائه می‌نماید. دوربین مدل 2PT3326IZ یکی از نمونه‌های موفق این شرکت است که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

ویدئو


امروزه دوربین های نظارتی (مداربسته) به عنوان یک راهکار در راستای تامین امنیت جوامع اهمیت پیدا کرده اند و در اماکنی نظیر: خیابان ها، اماکن تجاری،اماکن دولتی، اماکن اداری و حتی اماکن شخصی مانند منازل کاربرد دارند.

به مرور زمان قابلیت ها و کیفیت های متفاوتی در راستای نیاز افراد و جوامع و پیشرفت تکنولوژی در محصولات جدید شکل گرفت و روز به روز قابلیت و کیفیت ها ارتقاء پیدا کرده و عرصه ای برای رقابت تنگاتنگ برندهای مختلف ایجاد کرد. در همین راستا سیستم های متفاوتی با کارایی های متفاوت عرضه شد که دوربین های پانوراما یکی از این موارد است.

دوربین های پانوراما:

سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما این امکان را در اختیار ما قرار می دهند که یک مکان را توسط دوربین مداربسته مجهز به لنز (Fisheye)  نظارت کنید. به صورتی که میدان دیدی تا ۳۶۰ درجه در اختیارتان باشد. این دوربین های مداربسته، از ترکیبی از سنسورهای تصویر چندگانه یا لنزهای fish eye (با زاویه دید و میدان دیدی وسیع استفاده می نمایند.

یک دوربین مداربسته پانوراما با لنز fish eye تصویری بدون نقطه کور ارائه شده می دهد. بنابراین این دوربین برای یک نظارت گسترده بسیار مناسب و کاربردی است. سیستم های نظارتی دوربین مداربسته پانوراما با لنز fish eye و تحت شبکه (IP) نسل جدیدی از دوربین های مداربسته نظارتی تحت شبکه به شمار می آیند.

دوربین سری PanoVu هایک ویژن:

دوربین سری PanoVu هایک ویژن مدل DS-2PT3326IZ-DE3شامل دو بخش می‌باشد. یک بخش شامل دوربین متحرک که قابلیت تصویربرداری 360 درجه را دارد و بخش دیگر دوربین پانوراما شامل هشت سنسور در اطراف دوربین است که تصاویر ۳۶۰ درجه را به صورت پانوراما به کاربران نشان می دهد با جزئیات بیشتر.

این دوربین قابلیت های یک دوربین هوشمند را داراست نظیرتجزیه و تحلیل ویدیویی پیشرفته، فناوری هوشمند ردیابی چند هدف، بصورت همزمان از قابلیت های هوشمندی مانند تصویر پانوراما، تشخیص نفوذ غیر مجاز، شناسنایی عبور غیر مجاز از خط فرضی، تشخیص ورود یا خروج به منطقه مشخص شده و آلارم در هنگام تشخیص حرکت در منطقه مشخص شده، و همچنین در مواقع اضطراری افراد را بصورت هوشمند ردیابی کرد که این قابلیت در اماکن شلوغ مانند خیابان ها، فرودگاه ها و از این قبیل اماکن کاربرد دارد.

برخی از ویژگی های این دوربین عبارتند از:

  • لنز 2.8 به 12 میلیمتر
  • تصویر ۸ مگا پیکسل به صورت پانوراما با سرعت تصویر برداری ۳۰ فریم در ثانیه
  • 4× زوم اپتیکال و 8× زوم دیجیتال
  • قابلیت تصویر برداری در شرایط نوری بسیار کم
  • قابلیت DWDR  تصویربرداری در شرایط نور پس زمینه زیاد
  • قابلیت 3D DNR  از بین بردن نویز تصویر
  • استاندارد IP66
  • دید در شب 10 متر
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگ
  • تصویر برداری با فرمت فشرده سازی H.265 و H.264

 

نظر خود را با ما در میان بگذارید


نام ونام خانوادگی *
ایمیل
نظر خود را بنویسید*
کد را وارد کنید *



Input symbols

Scroll to Top